Nákupní rádce
poradna Fitbit Charge 2 S
Uzavřené dotazy
Synchronizace
19. února 2020
Dobrý den, má někdo zkušenosti že mu nejde najednou ze dne na den synchronizovat mobil s Fitbit? Psalo mi na mobilu, že nelze náramek objevit. Tak jsem se z aplikace Fitbit odhlásila a znovu přihlásila, teď to synchroniz...
1 odpověď
bez odpovědi
Připojení
19. června 2019
Dobrý den, bluetooth se pořád připojuje a odpojuje a po zadání kódu se pořád načítá pŕipojování k fitbit a dál se nic neděje. Náramek je nový, nepoužitý, kompatibilní s Iphone7. Čím to může být, popř. co s tím? Děkuji za...
1 odpověď
Spouštění záznamu videa z náramku
21. listopadu 2018
Je možné z náramku ovládat spouštění záznamu videa na smrtphone samsung galaxy J5?
bez odpovědi
Petr Hloušek
Má náramek inteligentní budík?
19. listopadu 2018
Dobrý den, má náramek inteligentní budík, kdy budí v lehké fázi spánku? Děkuji
1 odpověď
1 odpověď
Jak mohu zmenit cas na Fitbit Charge2
17. května 2018
Dobry den. Mam dotaz. Dnes jsem se vzbudila a na hodinkach je o deset minut cas pozadu. Jak to mohu dat do poradku? Vubec nevim,jak je to mozne. Dekuji Misa
1 odpověď
Kompatibilní s Huawei P10 lite?
8. ledna 2018
Je tento náramek kompatibilní s Huawei P10 lite? Pokud ne, můžete doporučit nějaký jiný náramek.
bez odpovědi
Notifikace přestala fungovat
17. listopadu 2017
U Fitbit charge2 mi přestala fungovat před 3 dny notifikace.Nefunguje mi žádné upozornění - volání, sms, ani kalendář. Ostatní funkce jsou na Fitbit zachovány. Už jsem zkusila nově nainstalovat aplikaci k Fitbit, i resta...
bez odpovědi
Kompatibilní??
29. října 2017
Dobrý den, uvažuji o koupi náramku, jenže nevím, zda bude kompatibilní s mým telefonem (Sony Xperia Z5 Compact (E5823) s Androidem 7.1.1), Díky za odpověď
bez odpovědi
1 odpověď
bez odpovědi
Výměna pásku
20. května 2017
Dobrý den, kde se dá prosím koupit nový pásek na výměnu. Všude nacházím pouze drahé kožené výměnné pásky, ale já bych uvítala i možnost zakoupení klasického pásku jelikož ten můj už je opotřebovaný. Děkuji
bez odpovědi
Náramek nenačte GPS
2. května 2017
Dobrý den, náramek mám spárovaný s telefonem s OS Android. Při venkovních aktivitách nenačítá GPS. Když se ale v aplikaci v telefonu proklikám z Exercise do Track, ukáže se mi tam moje poloha i signál GPS. Proč náramek ...
bez odpovědi
Tmavy display
27. dubna 2017
Dobrý den, hodinky mají tak tmavý display, že na nich není nic vidět. Za světla na nic není vidět vůbec nic. Nevím si s tím rady, je to vada výrobku?Jinak jsou 100% funkční. Ale musím se dívat na data jen na mobilu. Děk...
1 odpověď