Nákupní rádce
poradna LAMAX BFit
Uzavřené dotazy
Spárování
16. května 2019
Dobrý den, zakoupila sem náramek přez bazar, vše skvěle funguje jen mi bohužel nejde spárovat s telefonem ( Iphone ). Vůbec ho nejde vyhledat, zkoušela jsem to i přez aplikaci a taky nic. Můžete mi poradit co mám udělat ...
1 odpověď
Nelze parovat
28. března 2018
Náramek běžně fungoval,občas se odpojil, ale nebylo to tak strašné, nyní je už víc jak týden odpárovaný a aplikace ho ani nevidí, několikrát jsem odinstalovala i aplikaci a stale nic. Je ještě možnost nějak vyzkoušet kro...
1 odpověď
Zobrazeni casu na hodinkach
15. ledna 2018
ZDRAVIM. Ze zacatku v pohode ale cca po mesici se samo bez jakyhokoli nastaveni otocili hodiny na dispeji a kdyz je mam na ruce a otocim zapestim tak sou na delku, ani pri jakymkoliv zatreseni se nechteji nahodit zpet a ...
1 odpověď
Použití náramku v těhotenství?
3. ledna 2018
Dobrý den, Nikde jsem nenašla žádné informace, zda je vhodné nosit náramek v těhotenství? Nemůžu tím nějak ublížit dítěti? Děkuji za odpověď
1 odpověď
Samostatné odpárování
4. ledna 2018
Jsem s náramkem velice spokojená je to dobrá věc, ale asi nefunguje tak jak má. Když na mobilu něco dělám tak je vše ok, ale když aplikace které jsem měla spuštěné ukončím a telefon odložím, tak se to samo odpáruje. Blue...
1 odpověď
Spánek, měření a buzení
27. července 2017
Umí náramek měřit kvalitu spánku a budit ve vhodnou chvíli, aby se člověk neprobouzel unavený? Popř. máte s tím nějakou zkušenost jak dobře to funguje
1 odpověď
Je potreba byť neustále spárovaný s mobilom?
25. dubna 2017
Je potrebné pri zaznamenávaní aktivít ako beh byť stále spárovaný s mobilom, alebo pri odpojení si náramok data pamätá a po spárovaní sa nahráju do mobilu? Ďakujem..
1 odpověď
Spárování s telefonem Lumia 640LTE
26. listopadu 2016
Dobrý den, Je možné toto zařízení spárovat s mobilním telefonem Microsoft Lumia 640 LTE?
1 odpověď
Denisa
Proč přestal fungovat dotykový displej u hodinek L...
22. prosince 2022
Dobrý den, u hodinek Lamax WCall přestal fungovat dotykový displej. Hodinky nespadly, nebyly vystavené teplu, nebyly ve vlhku a z ničeho nic přestal displej reagovat. Funguje je. Hlavní tlačítko, takže jen funkce SOS. D...
1 odpověď
Tomáš
bez odpovědi
Veronika
Nastavení času
22. února 2021
Dobrý den, jsem vážně zoufalec, ale ani studium návodu ani internety nepomohly...prosím, jak mám na hodinkách nastavit správný čas? To, že mi nejdou propojit s telefonem přežiju, ale když už jsou to hodinky, tak by mě po...
1 odpověď
Kompatibilita s iPhone 5
3. ledna 2020
Dobrý den, je náramek kompatibilní se zařízením iPhone 5 s iOS 10, prosím?
bez odpovědi
Samovolné odpárování
30. prosince 2019
Náramek Bfit se po 3 minutách odpáruje od vypnutého mobilu Xiaomi Note Redmi 8T. Aplikace Link smart je spuštěná na pozadí. Stejný problém i při aplikace Link Fit. Před spárováním byl náramek odpárován od předcházejícíh...
bez odpovědi
bez odpovědi
Xiaomi Mi Band M4
26. prosince 2019
Dobrý den, po zakoupení náramku a jeho rozbalení jsem chtěl baránek zapnout, ale vůbec nereagoval.A to samé po zapojení do nabíječky. Chci se zeptat jestli se jedná o vadný výrobek, nebo jestli dělám něco špatně. Děkuji
bez odpovědi
Nejde zapnout
14. září 2019
když ho dam do zasuvky rosviti se displey a blika kontrolka a vibruje když odpojim po pul hodine naramek zhanse a nejde zapnout
bez odpovědi
Sparovani
5. září 2019
Dobry den, hodinky mi bohuzel nejdou sparovat s Asusem Zenfone 5. Meli by byt hodinky s timto telefonem kompatibilni? Predem dekuji za odpoved
bez odpovědi