Nákupní rádce

poradna Niceboy X-fit ACTIVE

Uzavřené dotazy

Anonymní uživatel

Nejde tlačítkem zapnout displej

18. listopadu 2019

Dobrý den, dnes jsem obdržel náramek Niceboy, Po vybalení a přečtení návodu jsem chtěl zapnout displej, bohužel žádná reakce, displej nejde zapnout. Přitom když dám na nabíjení, tak ukazuje plné nabití baterie. Dělám něk...


Anonymní uživatel

Restart

8. října 2019

Prosim o navod ja restartovat naramek


Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Niceboy x-fit watch 2 , Nefunkční měření všeho..

22. září 2023

Zdravím po vybalení produktu a stáhnutí příslušné aplikace a připojení aplikace stále nefunguje Měření kroku, Tlaku vlastně ničeho pouze prima zprávy a hovory.. Co stim. Děkuji


Šárka Dvořáková

Šárka Dvořáková

Aplikace FitcloudPro přestala správně fungovat

20. prosince 2021

Dobrý den, od poslední aktualizace nefunguje aplikace tak jak má, nelze již měřit tlak, tep, hladinu kyslíku, neměří se spánek. Hodinky už fungují jen jako obyčejný krokoměr. Podle mnoha recenzí na Googleplay se tento pr...


Milan

Milan

Čtení zpráv

8. července 2021

Dobrý den,mám I-phone a nejdou mi zobrazit doručené zprávy. Přítelkyně má Android a té jdou přečíst. Můžete poradit ? Děkuji Milan


Petra

Petra

Nejde otevřít aplikaci fitcloudpro

23. března 2021

Dobrý den, aplikace se bohužel neotevírá, 2 měsíce běžela bez problémů. Od dnešního dne nereaguje. Odinstalovala jsem ji a stáhla znovu, stále nereaguje. Děkuji


Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

X-fit Active vs. X-fit Plus

2. ledna 2021

V čem konkrétně se tyto dva modely liší? Díky.


GABRIELA

GABRIELA

VZDÁLENOST HODINEK S MOBILEM

27. prosince 2020

DOBRÝ DEN, DOSTALA JSEM HODINKY S APLIKACÍ FITCLOUDPRO,ALE NEMOHU BÝT DÁL OD MOBILU NEŽ 0,5M. DÁ SE VZDALENOST NĚJAK ZMĚNIT? POTOM MI JSOU HODINKY K NIČEMU. DĚKUJI


Michaela F

Michaela F

Nejde mi přepínat mezi funkcemi

26. prosince 2020

Dobrý den dnes jsem poprvé zapnula a spárovala mobil s hodinkami. Najednou mi nejde přepínat tlačítkem na hodinkách mezi jednotlivými funkcemi? Jak postupovat? Děkuji za odpověď


Jana pacolova

Jana pacolova


Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Přetržený řemínek

9. listopadu 2020

je možné prosím někde koupit? Bohužel, po půl roce se mi roztrhl. JInak jsem s výrobkem velice spokojený.


Daniel Kohout

Daniel Kohout

Min. obvod ruky

13. července 2020

Dobrý den , jaký je minimální obvod ruky? Hodí se i na dětskou ruku?


Petr

Petr

Nejde parovani

18. srpna 2020

Dobrý den, náramek mi nejde sparovat s mobilem. Mobil mi naramek najde, ale nedokáže se s ním spojit. Má verze Androidu je spravna a aplikace zda se také funguje správně. Mám Huawei P8 lite


Petra Novotná

Petra Novotná

Počasí

11. června 2020

Dobrý den. Na internetu uvádite že náramek ukazuje i počasí. Ale v aplikaci tato možnost vůbec není. Stejně tak jako nastavení notifikace z aplikace Viber. Mohu poprosit o radu jak to nastavím. Moc děkuji


Antonín Charvátek

Antonín Charvátek

Aplikace FitCloudPro nelze najít?

25. května 2020

Dobrý den, je možné, že aplikace FitCloudPro již není na GooglePlay? Při naskenování QR kódu mi vyskočilo položka nenalezena. Při ručním hledáním jsem našel aplikace FitCloud (bez toho Pro). A v této aplikace se mi nedař...


Anonymní uživatel

Nefunguje opětovné zapnutí náramku

8. dubna 2020

Dobrý den, první spuštění hodinek proběhlo v pořádku. Problém nastal až tehdy, kdy se mi hodinky vybily a dala jsem je nabít. Nyní jsou plně nabité a nejdou mi dlouhým stisknutím tlačítka opět zapnout. Poradíte mi, prosí...


Zobrazuji 1 - 20 ze 33 otázek [ 1 ] 2