Poradna Fitbit Charge 2 L

Autor: | Vloženo: 18.02.2020 000 22:00 | Témata: Poradna Fitbit Charge 2 L

Synchronizace

Dobrý den, má někdo zkušenosti že mu nejde najednou ze dne na den synchronizovat mobil s Fitbit? Psalo mi na mobilu, že nelze náramek objevit. Tak jsem se z aplikace Fitbit odhlásila a znovu přihlásila, teď to synchronizovat jde, ale nenačtou se data jako počet kroků atd...?

  • 19. února 2020 - Oficiální zástupce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, Martino,

    zasílám radu přímo výrobce z oficiálního fóra https://community.fitbit.com...:
    1. Zapojte náramek do nabíječky - náramek zavibruje a na displeji se zobrazí ikonka baterie
    2. Ujistěte se, že tlačítko na náramku je dostupné skrze otvor v nabíječce.
    3. Stiskněte tlačítko po dobu 4 sekund, abyste přístroj restartovali. Náramek zavibruje a na displeji se objeví logo Fitbit.
    4. Vyjměte náramek z nabíječky.
    5. Znovu zkuste náramek synchronizovat.

    Tým inSPORTline

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Martina

      19. února 2020 - Martina

      Dobrý den,
      postupovala jsem podle návodu a píše mi to na mobilu pro změnu chyba synchronizace.


    • inSPORTline.cz

      19. února 2020 - Oficiální zástupce obchodu inSPORTline.cz

      Teď je tedy několik možností. Můžete nám poslat video na [email protected] a zkusíme na to kouknout, nebo napsat dotaz společně s fotem/videem přímo na fitbit podporu https://community.fitbit.com..., případně hodinky reklamovat.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.