Poradna Fitbit Charge 4

Autor: Zuzana | Vloženo: 13.10.2022 000 10:00 | Témata: Poradna Fitbit Charge 4

Zuzana

Synchronizace

Po 10ti měsících používání se mi už několik dní nedaří synchronizace s mobilem. Hodinky jsem, dle návodu, 2x restartovala, ale nepomohlo to. Co by se s tím dalo udělat?

  • 27. října 2022 - Oficiální zástupce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    doporučujeme zkontrolovat aktualizace v aplikaci, zkontrolovat také povolení, smazat párování v paměti bluetooth a spárovat znovu.

    S pozdravem,
    tým inSPORTline.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.