Poradna GoGEN SB102

Autor: | Vloženo: 31.12.2016 000 12:50 | Témata: Poradna GoGEN SB102

Nejde spárovat

Dobrý den, hodinky mám od vánoc bohužel ani přes veškerá doporučení a rady včetně výměny hodinek mi aplikace Veryfit 2.0 nenašla a nespárovala hodinky s telefonem (Lenovo A 536). Telefon bez problému hodinky vyhledá, ale aplikace bohužel nikoliv. Prosím o další radu či doporučení. děkuji

  • Vojtěch

    Vojtěch

    2. ledna 2017

    Problém bude v hodinkách, obrátil bych se na podporu gogen, jestli nějakou vůbec má.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.