Poradna Honor Band 5

Autor: | Vloženo: 02.01.2020 000 07:24 | Témata: Poradna Honor Band 5

Měření spánku ....nepřenese se do aplikace

Proč se mi měření spánku nepřenese z náramku Honor Band 5 do aplikace....na náramku je čas zobrazen, ale v aplikaci se objeví, že není žádný záznam..... Zkoušela jsem aktualizovat, restartovat.... nic nepomohlo...děkuji

  • Iveta Bakrlíková

    Iveta Bakrlíková

    2. ledna 2020 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Cituji odpověď ze stránek Honor komunity:
    02-01-2020 06:31:34 Problém má více lidí a je to na straně Huawei/Honor problém takže nezbyde nic jiného než čekat až to dají do pořádku.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne
    • Dana

      2. ledna 2020 - Dana

      Děkuji, jsem ráda, že není problém jen u mne....snad udělají co nejdřív nějakou aktualizaci a vše zas bude fungovat tak jak má.


  • Bibi

    Bibi

    2. ledna 2020

    Přidávám se k dotazu, mám stejný problém. Už jste to nějak vyřešila?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Dana

      2. ledna 2020 - Dana

      Bohužel nevyřešila, nesynchronizuje se mi to od silvestra....do té doby nebyl problém... Budu vděčná za každou radu....


    • Bibi

      2. ledna 2020 - Bibi

      Děkuju, mně to nešlo vůbec, mám je nové, ale všechno ostatní jde, jak má. Tak snad někdo odpoví.


    • Iveta

      2. ledna 2020 - Iveta

      Mám úplně stejný problém, data o spánku se do telefonu přenášela úplně v pohodě do 31.12.2019, od 1.1.2020 nic :-(


    • Ivana Halodová

      2. ledna 2020 - Ivana Halodová

      Stejný problém má syn, do 31.12. se mu spánek nacital do aplikace bez problémů, poslední dvě noci nic.


  • Pavlína

    Pavlína

    2. ledna 2020

    Já mám od Silvestra stejný problém. Do 31.12 to záznam napsalo, ale 1.1 a 2.1 jsem asi nespala přitom na náramku čas spánku mám a dnes mi aplikace v mobilu napsala že záznamy o spánku jsou abnormální že nelze udělat analýzu .. přitom ho nosím na stejné ruce, na stejném místě jako před tím

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Mirek

    Mirek

    2. ledna 2020

    Mám také úplně stejný problém. Do Silvestra vše fungovalo a teď bohužel nejde přenést ze zařízení data o spánku. Jinak ostatni aplikace funguji bezvadně. Budu rad za každou radu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
  • Anka

    Anka

    2. ledna 2020

    Mám stejný problém. Všimla jsem si toho dnes ráno, zprvu to vypadalo, že se data načítají, ale asi na 25% se to stoplo a od té doby nic. Restartovala jsem náramek i telefon, ale bez úspěchu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Radka

    Radka

    2. ledna 2020

    Vypadá to, že už to zase funguje! Aspoň odpolední zdřímnutí už se mi na mobilu objevilo. :)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
    • zipony

      2. ledna 2020 - zipony

      Jo funguje jen zdřímnutí ale to je vše v tom spánku


    • Radka

      3. ledna 2020 - Radka

      Taky jsem to ráno zjistila. Ale už je aktualizace s opravenou chybou a zase to funguje - aplikace si stáhla info o spánku z náramku zpětně.


  • zipony

    zipony

    2. ledna 2020

    Mám také úplně stejný problém. Do Silvestra vše fungovalo a teď bohužel nejde přenést ze zařízení data o spánku.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Iveta

    Iveta

    2. ledna 2020

    Opět cituji, tentokrát z diskuze k náramku Honor band 5 na Alza.cz:
    Jaromír Lahodný 02. 01. 2020
    Teď jsem mluvil se zákaznickou linkou honor a potvrdili, že jde o problém, který nyní řeší. Takže asi budeme chvíli čekat :-)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
  • Vlastimil Šindar

    Vlastimil Šindar

    3. ledna 2020

    Stejný problém, několikrát předinstalovaná aplikace zkouška i starší verze ale bohužel po Silvestru nic

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Česlo

    Česlo

    3. ledna 2020

    Už jsem byl tak naštvaný, že neměří spánek že jsem chtěl jít vrátit hodínky tak ještě že to je v aplikaci jen doufám že to už opraví

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
  • Olda

    Olda

    3. ledna 2020

    Žena dostala na vánoce tyto hodinky zprovoznila je 29.12 a o dva dny přestali měřit spánek málem sme je taky šly reklamovat

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne (1)
  • Adam

    Adam

    3. ledna 2020

    Byl to vánoční dárek a nefunguje měření spánku no hrůza jen starosti a čekat kdy ta zase opraví :(

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Radka

    Radka

    3. ledna 2020

    Dnes vyšla aktualizace, ve které je chyba opravená!!!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
    • Dana

      3. ledna 2020 - Dana

      Můžu poprosit o radu jak aktualizovat, stale mi to pise ze mam aktuální verzi a monitoring spánku nefunguje. Děkuji


    • Ivana Halodová

      3. ledna 2020 - Ivana Halodová

      Také nám nejde aktualizovat, žádnou aktualizaci nám to nenabízí, neporadí někdo jak na to.


    • Radka

      3. ledna 2020 - Radka

      Na telefonu v "Obchod play" jsem si vyhledala aplikaci Huawei health a aktualizaci mi to nabídlo.


    • David

      3. ledna 2020 - David

      Taky mi v obchod play žádnou aktualizaci nenabízí


    • Bibi

      3. ledna 2020 - Bibi

      Tak zkusit odinstalovat a znovu nainstalovat


    • jp

      12. ledna 2020 - jp

      Nepomůže ani to!


  • Vlastimil Šindar

    Vlastimil Šindar

    3. ledna 2020

    Dnešní aktualizace opraveno

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
  • Iveta

    Iveta

    3. ledna 2020

    Mám telefon Honor 8X, ale předpokládám, že stejný postup bude i u telefonů Huawei: V AppGallery vyhledat aplikaci Huawei Health a kliknout na "Aktualizovat". Mně toto pomohlo, do telefonu se data o spánku konečně načetla (všechny tři dny od 1.1.do 3.1.2020 :-)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (1)
  • Kristýna

    Kristýna

    4. ledna 2020

    Dnes jsem udělala aktualizaci aplikace na telefonu, údaje o spánku se přenesli za minulé dny i dnešek, avšak po dospání po noční se už další hodiny dnešního spánku opět nepřenesli... Má to někdo taky tak?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.