Poradna iGET FIT F4

Autor: | Vloženo: 28.12.2018 000 16:19 | Témata: Poradna iGET FIT F4

Hodinky nejdou sparovat

Dobrý den,první sparovani proběhlo úspěšně,poté se hodinky odpojily a nejde sparovat,aplikací jsem vymazala a ani poté nic. Počítání kroků i v klidovem rezimu,nebo při psaní na počítači

  • iGET team

    iGET team

    10. ledna 2019

    Dobrý den,

    vidíte v aplikaci Váš náramek??

    iGET Team

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Lucie

      24. ledna 2019 - Lucie

      Mě to nejde taky spárovat napíše připojují a pak chyba párování..


    • iGET team

      24. ledna 2019 - iGET team

      Dobrý den,

      řešení je vybít hodinky a zapínat tlačítkem až nepůjdou zapnou vůbec. Pak připojit hodinky na nabíječku a mělo by se zobrazit datum 01/01 a 09:00 hod. Tím se hodinky restartují do továrního nastavení a půjdou párovat. Po spárování doporučuji aktualizovat FW přes aplikaci iGET GO.


    • Lucie

      24. ledna 2019 - Lucie

      Hodinky byli vybite ale i tak to nejde a nemuze to byt tim ze na hodinkach je vypnute bluetooth zařízení? Pokut ano jak ho zapnout?


    • iGET team

      24. ledna 2019 - iGET team

      nejrychleji hodinky vybijete tak , ze spustite mereni srdecniho tepu.
      1)hodinky vybijte az do vypnutí
      2)hodinky zapnete a zase spustte mereni tepu do uplneho vypnuti
      3) krok 1 a 2 opakujte dokud hodinky nepujdou vubec tlacitke zapnout ( 5x - 6x )
      4) pripojte k nabijecce aby se hodinky zapnuly Hodinky budou ukazovat datum 01/01 a cas 09:00. Timto se hodinky resetovali do tovarniho nastaveni
      5) sparujte s aplikaci iGET GO a provedte aktualizaci FW.


    • Lucie

      24. ledna 2019 - Lucie


      Vyzkouším....a hodinky do cj jazyky muzu nejak nastavit pres ne nebo se to dela pres aplikaci mam je ted v angličtině...a moc mi to nevyhovuje


    • iGET team

      24. ledna 2019 - iGET team

      po spárování s aplilací iGET GO se zmení čad a jazyk podle toho jaky je nastaveny v mobilnim telefonu. Pokud mate v teleofu nastaveny jazyk cestina hodinky budou po sparovani v cestine.


    • Lucie

      24. ledna 2019 - Lucie

      Dekuji za vaši odpověď vyzkousim co jste mi doporučili snad to zabere ale po pravde jsem cekala ze to sparovani bude jednodušší snad uz ten zbytek pokut se to pořadí pujde lepe...


    • iGET team

      24. ledna 2019 - iGET team

      ano nova verze FW optimalizuje pripojeni bluetooth.


    • Lucie

      25. ledna 2019 - Lucie

      Hodinky jsem vybila jak jste mi radil a dali se do továrního nastaveni ale bohužel porad to nejde sparovat! Uz nevím co s tym to co mi radite nepomaha...zrejme je dam zpatky do krabičky a vratim je. Necekala jsem od nich zázrak ale ze nepujdou sparovat s aplikaci me nenapadlo...


    • iGET team

      25. ledna 2019 - iGET team

      muzete zkusit parovat hodinky s jinym telefonem??
      1 na hodinkach v karte vice a dale o zarireni je adresa Bluetooth.
      2 vidi Vas telefon v aplikaci iGET GO model F4 nebo cislo bluetooth?


    • Lucie

      25. ledna 2019 - Lucie

      S jiným tel to taky neslo zkoušeli jsme na dalších dvou a nic.vidi model F4 kdyz dam pripojit zařízení ,připojuje ale pak to napise ze to nejde sparovat chyba


    • iGET team

      25. ledna 2019 - iGET team

      prisim o zalozeni helpdesku na strankach helpdesk.intelek.cz


    • Verja

      6. března 2019 - Verja

      Dobrý den, mám naprosto stejný problém. Vše provedono dle vrchního návodu a stále nic.


  • Michal

    Michal

    13. ledna 2019

    Aktualizujete si FW v hodinkách pomoci aplikace.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Pavel

      24. února 2019 - Pavel

      Aktualizace FW pomocí aplikace mi nejde udělat pořád to načítá a nic se neděje dokonce i přes noc cca 7 hodin stejně se nepodařilo


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.