Poradna MyKronoz Zefit

Autor: | Vloženo: 26.05.2017 000 13:47 | Témata: Poradna MyKronoz Zefit

Plná paměť v náramku Zefit - nelze vymazat !?

Tento náramek mám necelý rok. Po půlroce se rozlomil kolíček pro dobíjení, což bylo sice nemilé, ale zdaleka ne tak tragické, jako to, že nyní nelze v počítači v programu "Zefit" vymazat přeplněnou paměť a náramek proto nefunguje. Český návod k výrobku nebyl, v angličtině jsme se sice zorientovali, ale tento problém tam vůbec není zmíněn.
Pokud by někdo uměl poradit, byla bych velmi ráda - díky !

  • KIM Group s.r.o.

    KIM Group s.r.o.

    26. května 2017 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den, Johano!

    Napadá nás pouze restart náramku do továrního nastavení.

    Hezký den přeje team KIM Group

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • Johana

      26. května 2017 - Johana

      Děkuji vám za rychlou odpověď - zkusím to, snad naskočí :-)


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.