Poradna Polar A360

Autor: | Vloženo: 23.03.2017 000 10:38 | Témata: Poradna Polar A360

Nespárováno s Polar Flow

Dobrý den, včera jsem si zakoupila Polar Flow A 360. Při prvním nastavení s telefonem, se mi iPhone 6 i A 360 v pohodě "našly", spárovaly se. Ovšem po pár minutách došlo k odpojení a od té doby je nemohu spárovat. Mačkám boční tlačítko A 360, ale vždy mi to napíše, že nelze spárovat. Nevím jak A 360 resetovat, protože v českém návodu jsem našla, že mám dlouho držet boční tlačítko. Držím, ale nic se neděje. Nevím, jestli mám vadný výrobek? První spárování proběhlo v pořádku. Nebo mám vadnou aplikaci Polar Flow v telefonu? Po prvním spárování jsem v aplikaci viděla budík, viděla jsem tam možnost nastavení notifikací. Teď tam nic takového nemám, pouze sportovní profily, denní aktivitu atd. Moc děkuji za radu, nevím co s tím.

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.