Poradna Polar A360

Autor: | Vloženo: 18.02.2018 000 22:21 | Témata: Poradna Polar A360

Problém s parovanim Polar a360

Při párování s iPadem nastal následující problém - v aplikaci Polar Flow došlo k nalezení zařízení, na zařízení se objevilo heslo pro sparovani, heslo bylo zadáno pro potvrzení sparovani v aplikaci, nicméně synchronizace selhala a na náramků již přes hodinu stále běží logo synchronizace, zařízení nelze vypnout/restartovat a nijak nereaguje. Poradil by mi někdo co s tím, prosím? Předem dekuji za odpoved

  • 20. února 2018 - Oficiální zástupce obchodu www.technisport.cz

    Dobrý den,
    pravděpodobně došlo k nesprávnému dokončení synchronizace, což má za následek zamrznutí hodinek.
    Doporučujeme obrátit se na experty z nejpovolanějších = autorizovaný servis pro Českou republiku (https://support.polar.com...).
    S pozdravem Vojtěch Svoboda, Technisport

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.