Poradna Smartomat Silentband

Autor: | Vloženo: 04.04.2019 000 12:30 | Témata: Poradna Smartomat Silentband

Nefunkční synchronizace spánku

Dobrý den,

mám dotaz k synchronizaci spánku s hodinkami Smartomat Silentband v aplikaci Gloryfit . Za posledních 6 dnů mi hodinky nenaměřily záznam o spánku, synchronizace se vždy načte na 14 % a pak se zastaví.

Hodinky nosím každou noc, jsou nabité a do pátku 29.3. fungovalo vše bez problémů. Nevím, jestli bude problém s aplikací anebo přímo s hodinkami?

Zkoušela jsem vypnout/zapnout Bluetooth i telefon, ale nic nepomáhá. Resetovat hodinky nechci kvůli ztrátě dat.

Děkuji za pomoc.

  • Jana

    Jana

    26. června 2019

    Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat,jestli už vám hodinky fungují normálně? Pokud ano,tak co jste pro to udělala?
    Já mám stejný problém.Začalo to po aktualizaci aplikace do češtiny.
    Už jsem aplikaci odinstalovala,opět nainstalovala,resetovala telefon i hodinky a bohužel stále nic.
    Už si nevím rady.
    Děkuji za odpověď.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.