Poradna Sony SmartBand SWR10

Autor: | Vloženo: 17.07.2015 000 14:36 | Témata: Poradna Sony SmartBand SWR10

Lenovo A6000

Nevíte někdo jestli půjde náramek spárovat s Lenovo A6000

  • elviapro.cz

    elviapro.cz

    17. července 2015

    Dobrý den
    Neměl by být problém. Obě zařízení podporují BT4.0 a požadavek na Android 4.4 je také splněn.
    Hezký den.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Antonín Maňoušek

      20. července 2015 - Antonín Maňoušek

      Náramek jsem koupil a mohu potvrdit , že s telefonem Lenovo A6000 pracuje bez problému .


    • Anonymní uživatel

      29. srpna 2015 - Anonymní uživatel

      Mne se s Lenovem A6000 sice pres Bluetooth sparuje,ale tim to konci.Nejde mi otevrit aplikace Smartband pres Smart Connect.O naramku Smart Connect proste nevi.Koupil jsem si ho hlavne kvuli notifikacim a ted jsem zoufaly,protoze si je nemam jak nastavit.Zkousel jsem u kamarada,ktery ma mobil s NFC a tam se vse rozbehlo bez problemu... :-( Bud mi nekdo dokaze poradit,co s tim,nebo si poridim bud jiny naramek nebo jiny mobil


    • Antonín Maňoušek

      29. srpna 2015 - Antonín Maňoušek

      V bluetooth najde náramek , tak poklepat na spojení a pak otevřít program Smartband , je potřeba si s tím pohrdá ,ale funguje to .Dokonce se to bez problému spojilo i na tabletě Goclever .


    • Anonymní uživatel

      29. srpna 2015 - Anonymní uživatel

      Bluetooth ho najde,takze Lifelog funguje,telefon a naramek o sobe vedi.Ale nevi o nem Smart Connect,ktery ma v sobe dle navodu zobrazit aplikaci Smartband,pres kterou se ma spravovat nastaveni naramku.Ta aplikace nejde sama od sebe otevrit,pouze prostredbictvim Smart Connect(takto je to i v navodu a v popisku k aplikaci Smartband). Fakt nevim,co uz bych mel udelat jinak.Funguje mi to pouze jako krokomer.Notifikace a buzeni bohuzel ne,protoze si to nemuzu zapnout pres Smartband...:-(


    • Antonín Maňoušek

      29. srpna 2015 - Antonín Maňoušek

      Tak nevím kde je chyba , neb mě jdou i notifikace a buzení.


    • Anonymní uživatel

      29. srpna 2015 - Anonymní uživatel

      Posledni sanci vidim v obnove tovarniho nastaveni telefonu. A pokud ani to nepomuze,hodim naramek do Vltavy:-) Kazdopadne diky za pokus o pomoc!


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.