Poradna UMAX U-Band 101HR

Autor: | Vloženo: 29.06.2017 000 10:28 | Témata: Poradna UMAX U-Band 101HR

Nulová synchronizace

Dobrý den, náramek už mám víc než měsíc, ze začátku to celkem s aplikací v telefonu spolupracovalo, po nějaké době se mi přestal náramek s aplikací synchronizovat..a dnes už nejde synchronizovat data v telefonu vůbec.
Zkoušela jsem aplikaci několikrát naistalovat a odinstalovat a žádná změna.
Navíc mám nastaveno upozornění na náramku pro volání a to mi nefunguje vůbec.
telefon mám verzi Android 5.1.1
Děkuji za odpověď

  • 29. června 2017 - Oficiální zástupce obchodu Gamehouse

    Dobrý den,
    zde je ještě pár tipů co můžete vyzkoušet:
    - Zkusit aplikaci Veryfitpro
    - Do MT/tabletu nainstalujte aplikaci "nRF Connect for Mobile" https://play.google.com... aplikaci zapněte, projděte úvodní obrazovky a vpravo nahoře zvolte "skenovat" V seznamu se musí objevit zařízení s ID107 , pokud ano, potvrdťe "connect" a až se připojí , tak jej zase hned odpojte a zavřete aplikaci. Pak v aplikaci Veryfit for heart rate zkuste spárování.

    Pokud ani to nepomůže, kontaktujte servisního technika - Jaromír Beznoska - [email protected].

    S pozdravem,

    tým Gamehouse.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Vlasta Krejčiříková

    Vlasta Krejčiříková

    29. června 2017

    Dobrý den,
    zařízení s ID107 se neobjevilo, místo toho se objevilo zařízení s ID101 HR. Mám zkusit tohle?
    Děkuji

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Gamehouse

      30. června 2017 - Oficiální zástupce obchodu Gamehouse

      Dobrý den,

      ano, vyzkoušejte.

      S pozdravem,
      tým Gamehouse.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.