Poradna Xiaomi Mi Band

Autor: | Vloženo: 25.09.2016 000 12:09 | Témata: Poradna Xiaomi Mi Band

Xiaomi Mi Band

Dobrý deň, mám náramok Xiaomi Mi Band, dostal som ho ako darček úplne nový v originál balení. Môj telefón Huawei G8 ho však nevie vyhľadať. Mám stiahnutú správnu app MiFit, vyskúšal som už úplne všetko vrátane reštartu Bluetoothu, telefónu... taktiež som znova odinštaloval a nainštaloval app. Náramok som mal na nabíjačke nepretržite celý deň. Jediné, čo neviem zistiť je, či správne funguje a nabíja kábel pre nabíjanie. Pri nabíjaní cez počítač, počítač pripojený hardvér (náramok) nezaregistroval. Prosím Vás, vedel by ste mi s tým nejako pomôcť? Vopred ďakujem. Fero

  • 25. září 2016 - Oficiální zástupce obchodu RCKING

    Dobrý den, možná máte vadný výrobek. Při nabíjení by měli postupně blikat ledky na těle přístroje (nejprve 1 pak 2 a nakonec 3 ledky). Nabíjení celý den je zbytečné.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Fero

      25. září 2016 - Fero

      Vedeli by ste mi poradiť, kde a kto by mi vedel skontrolovať výrobok. Prípadne skúsiť ho opraviť.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.