Poradna Fitbit Charge 2 S

Autor: | Vloženo: 16.06.2019 000 22:40 | Témata: Poradna Fitbit Charge 2 S

Připojení

Dobrý den, bluetooth se pořád připojuje a odpojuje a po zadání kódu se pořád načítá pŕipojování k fitbit a dál se nic neděje. Náramek je nový, nepoužitý, kompatibilní s Iphone7. Čím to může být, popř. co s tím? Děkuji za odpověď.

  • 19. června 2019 - Oficiální zástupce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    vyzkoušejte prosím spojit hodinky s nabíjecím adaptérem. Poté spusťte Fitbit aplikaci v telefonu. Následně dlouhým stiskem tlačítka na hodinkách (až 15 sekund) aktivujte synchronizaci. Ta může probíhat i 5 minut.

    Tento postup by měl fungovat.

    Tým inSPORTline

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Zuzana

      20. června 2019 - Zuzana

      Vyzkoušela jsem, ale po zadání čtyřmístného čísla z hodinek do telefonu to stále píše, že probíhá připojování k fitbit a dál se nic neděje (po 5 minutách ani po hodině).


    • inSPORTline.cz

      26. června 2019 - Oficiální zástupce obchodu inSPORTline.cz

      Děkujeme za zprávu o krocích, kterými jste se pokoušela vyřešit tento problém. V tuto chvíli bychom Vám rádi doporučili následující: 

      - Ujistěte se, že máte silný signál WiFi.
      - Ujistěte se, že v okolí nejsou žádná jiná Bluetooth zařízení, která by mohla rušit
      proces nastavení.
      - Znovu restartujte Charge 2, poté je zapojte a ujistěte se, že se nabíjí.
      - Ještě jednou restartujte telefon.

      Zkuste znovu nastavit hodinky jako nové zařízení:
      1) Přejděte na nastavení Bluetooth v telefonu a zkontrolujte, zda jsou hodinky v seznamu spárovaných zařízení. Pokud ano, klepněte na ně a vyberte možnost Zapomenout toto zařízení.
      2) Otevřete aplikaci Fitbit a klepněte na symbol účtu v pravém horním rohu obrazovky a potom klepněte na položku Nastavit nové zařízení.
      3) Vyberte hodinky a pokračujte podle pokynů na obrazovce

      Doufáme, že to bude užitečné. Zkuste to a pokud se spojení nepodaří, dejte nám prosím vědět.

      Tým inSPORTline


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.