Nákupní rádce

poradna iGET FIT F2

Uzavřené dotazy

Anonymní uživatel

Bluetooth

10. ledna 2019

Stále se vypíná na hodinkach a už se nesparuje tel mám samsung s5 a firmware je aktuální co stim


Anonymní uživatel

Jak přepnout den a měsíce

19. prosince 2018

Mám na displeji 11/30 a chtěl bych 30/11 na obrázku to je správně a název dne je velkým a já mám malým písmem. Monitoring spánku ukazuje na náramku a na mobilu ne, ostatní ukazuje. Předem děkuji za odpověď


Lucie Morongová

Lucie Morongová

Odpojování

9. března 2021

Hodinky se mi stále odpojují od mobilu, když zhasnu displej. Co s tím?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Vladimir

Vladimir

Odpojování aplikace od mobilního telefonu

27. prosince 2020

Řešení: http://www.iget.eu/cs/optimalizace-odpojovani-hodinek-od-telefonu

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Kde koupit nabíječku?

13. ledna 2020

Potřebuji nabíječku pro náramek iGET fit 2. Kde je dostupný?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Aplikaci na iget go fit 2

10. srpna 2019

nemuzu stahnout aplikaci k naramku iget fit f2 mam tel samsung galaxy abych mohl chytre hodinky uzivat jak na to napiste vse prosim jinak to budu muset vratit

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nejde zapnout

19. června 2019

Po stažení aktualizace firmwaru náramek nejde zapnout. Podle návodu co je níže také ne. Poradíte jak ho restartovat?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nejde zapnout

19. června 2019

Dobrý den po aktualizaci firmwaru náramek nejde zapnout. Poradíte co s tím? Vůbec nereaguje.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Náramek stále mlčí

5. června 2019

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Aplikace iGET GO muj náramek iGET FIT F2 nemuže vy...

5. června 2019

Náramek se s telefonem spáruje, ale aplikace si ho nenajde. Nemuže to být tím, že aplikace je ve verzi V1.0.11 a náramek ukazuje verzi V1.0.9 ?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Zpožďuje se mi čas

11. března 2019

Když hodinky synchronizuji s aplikaci iget go tak je čas v pořadku ,ale za dvě hodiny se mi stane ,že mám čas na hodinkách o 6 minut míň.


Anonymní uživatel

Dobrý den,na náramku mi nejdou nastavit hodiny

28. ledna 2019

Jinak vše funguje,akorát mi nejde upozornění na zprávy,prosím o řadu. DĚKUJI STŘIHAVKOVÁ


Anonymní uživatel

Jak obnovit tovární nastavení chytrého náramku

22. ledna 2019

Prosím poraďte mi jak obnovit tovární nastavení chytrého náramku iGET Fit F2 při aktualizaci firmwaru vypnul a nejde zapnout.Děkuji


Anonymní uživatel

Hodinky Iget FIT F2 neměří

28. prosince 2018

Dobrý den, hodinky mi neměří ani kroky, ani vzdálenost, spánek, ani tep - hodinky jsou propojeny s aplikací Iget go, příchozí zprávy se na hodinkách zobrazují, taktéž hovory atd, ukazuje to správný čas dle telefonu, poča...


Anonymní uživatel

Počítání kroků

28. prosince 2018

Dobrý den, náramek mi počítá každé mávnutí rukou jako krok. Dá se to nějak nastavit, aby mi to počítalo jen doopravdy krok? (poté ještě jedna otázka - jak mám udělat, když chci, aby mi to kroky počítalo při nějakém výk...


Anonymní uživatel

Bluetooth

19. prosince 2018

neustále se mi vpíná Bluetooth,pak nedělají to co mají.Můžete mi poradit.


Zobrazuji 1 - 20 ze 21 otázek [ 1 ] 2