Poradna LAMAX BFit

Autor: | Vloženo: 20.06.2017 000 18:00 | Témata: Poradna LAMAX BFit

Zobrazení ušlých km

Dobrý den, dnes mi dorazil náramek, ale nezobrazují se mi ušlé km na displeji náramku, vidím pouze spálené kalorie a počet kroků. V aplikaci vidím vše. Dle návodu i třeba testovacího videa na youtube se ušlé kilometry zobrazují. Je to problém pouze mého kusu a je třeba reklamovat?

  • 26. června 2017 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz.

    Je nám velice líto, že se potýkáte s těmito problémy. V tomto případě se nejspíše jedná o firmwarovou chybu daného kusu. Doporučil bych hodinky v obchodě vyměnit nebo zaslat do servisu na opravu.

    S přáním hezkého dne,
    tým Lamax

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Martina

      26. června 2017 - Martina

      Dobrý den,

      náramek jsem reklamovala, přišel mi zcela nový kus s tím samým problémem. Opět chyba daného kusu? Nebo spíše celé série Vašich výrobků???


    • Martina

      26. června 2017 - Martina

      Tak se mi konečně dostalo vysvětlení ze strany LAMAXU!

      Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zprávu. Kontaktovali jsme produktového specialistu, který prověřil Váš problém s fitness náramkem Bfit. Bohužel bylo mi sděleno, že s novým firmwarem již není na náramku zobrazena ušlá vzdálenost.

      Velice se Vám omlouváme za sdělení mylné informace. Na základě našeho telefonického rozhovoru bychom Vám doporučili náramek vrátit prodejci.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.