Poradna LAMAX BFit

Autor: | Vloženo: 14.07.2017 000 08:02 | Témata: Poradna LAMAX BFit

Přerušení aktualizace firmware

Dobrý den, nějakým nedopatřením se mi podařilo přerušit aktualizaci firmware na náramku LAMAX Tech BFit. Nyní náramku svítí pouze LED světlo a náramek nereaguje ani na spárování s telefonem a obnovení aktualizace.Zkoušel jsem připojit náramek k PC ale bohužel také bez reakce.

Děkuji a jsem s pozdravem,

  • 14. července 2017 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz.

    Je nám velice líto, že se Vám aktualizace nezdařila. Hodinky můžete zaslat do servisního střediska VSP data, kde bude firmware nainstalován znovu.

    Na těchto stránkách můžete nalézt adresu pro zasílání reklamací.
    http://lamax-electronics.com...

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    tým Lamax

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Petr

      20. července 2017 - Petr

      Tak jsem to nakonec opravil podle tohoto videa: https://www.youtube.com.... Po spárování s aplikací Lamax Bfit poté aktualizace proběhla bez problému.


  • Petr

    Petr

    19. července 2017

    Podařilo se Vám to nějak opravit? Stal se mi stejný problém, ale aktualizaci jsem nepřerušil, prostě samo se to odpárovalo.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Kryštof Svatoš

      19. července 2017 - Kryštof Svatoš

      Zdravím, bohužel nepodařilo. Poslal jsem na reklamaci zpět.


    • Petr

      19. července 2017 - Petr

      Děkuji za odpověď. Už jsem také vyplnil reklamaci a posílám. Nechápu, jak to mohou prodávat s takovou to chybou. Že nemají nějakou zálohu při nezdařené instalaci.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.