Poradna LAMAX BFit

Autor: | Vloženo: 15.07.2017 000 09:37 | Témata: Poradna LAMAX BFit

Svítí bílá LED

Dobrý den. Po prvním nabití a párování s mobilní aplikací (Lamax BFit zkoušel jsem i Linkin) se na náramku rozsvítila LED kontrolka a od té doby se přístroj nezobrazuje v žádné mobilní aplikaci a přístroj absolutně na nic nereaguje, pouze svítí kontrolka, která občas zhasne a znovu se rozsvítí. Dělám něco špatně nebo je chyba v přístroji?

  • 18. července 2017 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz.

    Je nám velice líto, že se potýkáte s tímto problémem. Při párování s aplikací LAMAX Bfit dochází k aktualizaci firmwaru hodinek. Je tedy možné, že během instalace došlo k přerušení, a to způsobilo tuto závadu.
    V tomto případě tedy doporučuji, hodinky zaslat do servisního střediska VSP data ke kontrole.
    http://lamax-electronics.com....

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.