Poradna LAMAX BFit

Autor: | Vloženo: 03.09.2017 000 19:54 | Témata: Poradna LAMAX BFit

Párování

Dobrý den, dnes jsem zakoupila náramek, naistalovala do mobilu aplikaci. Zdá se, že aplikace funguje, nicméně náramek se nechce spárovat s mobilem. Bluetooth je zapnutý, telefon vyhledává okolní zařizení, ale náramek nenajde. Poradíte?! Díky

  • 5. září 2017 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz.

    Vyzkoušejte prosím vymazat a znovu nainstalovat aplikaci LAMAX Bfit dostupnou na Goople play / Appstore a hodinky přímo skrze aplikaci spárovat s telefonem.

    Pokud se stále nepodaří hodinky najít, vyzkoušejte ještě chování s jiným mobilním telefonem, zdali se nejedná o problém s kompatibilitou zařízení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.