Poradna LAMAX BFit

Autor: | Vloženo: 27.12.2017 000 17:30 | Témata: Poradna LAMAX BFit

Párování s telefonem

Dobrý den, dnes jsem zakoupila tento produkt a nainstalovala (opakovaně) aplikaci Bfit, ale nekomunikouje to. Telefon zařízení vidí, verze androidu 6.0, ale aplikace nereaguje. Nereaguje ani Linkfit. Co s tím můžu dělat? Díky

  • 2. ledna 2018 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz. Chtěli bychom vás požádat o sdělení s jakým mobilním telefonem chcete fitness náramek BFit spárovat.

    Předem děkujeme za odpověď.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    tým LAMAX Electronics

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Olča

      4. ledna 2018 - Olča

      Dobré odpoledne, je to UleFone smartphone Gemini 5,5" , Buetooth telefonu náramek bez problémů lokalizuje, ale aplikace ho není schopná najít, lépe řečeno není schopná najít žádné zařízení v dosahu (ozkoušeno se stejnou aplikací na telefonu Samsung, kde se ve stejnou dobu objevilo několik zařízení vč. mobulních telefonů. Telefon i verze androidu jsou aktuální, už jsem zkoušela prověřovat aktualizace.

      Díky za odezvu


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.