Poradna LAMAX BFit

Autor: | Vloženo: 12.01.2018 000 09:15 | Témata: Poradna LAMAX BFit

Párování s telefonem

Náramek se neustále odpojoval. Byla znovu nainstalována aplikace a poté se již nepropojil s telefonem DOOGEE-X5max-PRO.Po vyzkoušení všech rad v Poradně s párováním, náramek nereaguje. Na telefonu se spárování s náramkem ukáže. ( Na jiném telefonu propojit šlo) . Děkuji za radu.

  • 12. ledna 2018 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz.

    Pro párování s novým telefonem je zapotřebí náramek nejprve odpárovat od původního telefonu.
    V případě Bfitu a telefonu DOOGE se může vyskytovat problém s kompatibilitou, kterou bohužel nejsme schopni ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Barbora

      26. února 2018 - Barbora

      A mohu se, prosím zeptat, jakým způsobem ho odpáruji? Mela jsem aplikaci Fitbit v Lumii, pote jsem ho nekolik mesicu nepouzivala. Dnes mam Samsung J3, na hodinkach mi zustal cas doby, kdy jsem ho pouzivala a naramek nejde prenastavit ani sparovat se Samsungem. Dekuji za odpoved


    • LAMAX

      27. února 2018 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,

      děkujeme za Váš dotaz. Fitness náramek BFit je nutné odpárovat z aplikace a také přímo z telefonu. V nastavení telefonu zvolte Bluetooth a zde odpárujte spárovaný náramek.

      S pozdravem a přáním pěkného dne,

      tým LAMAX Electronics


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.