Poradna LAMAX BFit

Autor: | Vloženo: 26.03.2018 000 16:13 | Témata: Poradna LAMAX BFit

Nelze parovat

Náramek běžně fungoval,občas se odpojil, ale nebylo to tak strašné, nyní je už víc jak týden odpárovaný a aplikace ho ani nevidí, několikrát jsem odinstalovala i aplikaci a stale nic.
Je ještě možnost nějak vyzkoušet krom jiného telefonu nebo mám zaslat na reklamaci?

  • 28. března 2018 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš dotaz.

    K náhlé nekompatibilitě mohlo dojít z důvodu aktualizace FW mobilního telefonu, který následně hodinky odpojuje.
    Pokud se ovšem tento problém vyskytne i na mobilním telefonu jíné značky, doporučujeme hodinky zaslat na reklamaci.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.