Poradna Niceboy X-fit ACTIVE
Autor: Jiří Drlík
|
Vloženo: 25.12.2020 000 22:00
|
Témata: Poradna Niceboy X-fit ACTIVE
Dobrý den, můžu se zeptat, co mám dělat, když mi nejdou hodinky spárovat s mobilním telefonem huawei y5 2018?
-
26. prosince 2020 -
Oficiální zástupce značky Niceboy
Dobrý den. Děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy. Zkontrolujte zda máte na mobilním zařízení operační systém Android 4.4 a novější, ten je nutný ke spárování náramku.
Případně zkuste náramek spárovat s jiným mobilním zařízením pro vyloučení chyby na straně vašeho telefonu Huawei y5.
Také můžete provést tovární nastavení náramku. To provedete v aplikaci FitCloudPro (Já -> Správa zařízení -> Tovární nastavení).
Pokud by i po těchto krocích problém s párováním přetrvával, omlouváme se ale bude nutná reklamace u prodejce. Zboží bude odesláno do servisního střediska, kde bude provedena diagnostika.
V případě dalších dotazů opět rádi odpovíme. Pěkný den. Niceboy
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.