Poradna Niceboy X-fit ACTIVE

Autor: Jiří Drlík | Vloženo: 25.12.2020 000 22:00 | Témata: Poradna Niceboy X-fit ACTIVE

Jiří Drlík

Dobrý den, můžu se zeptat, co mám dělat, když mi nejdou hodinky spárovat s mobilním telefonem huawei y5 2018?

  • 26. prosince 2020 - Oficiální zástupce značky Niceboy

    Dobrý den. Děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy. Zkontrolujte zda máte na mobilním zařízení operační systém Android 4.4 a novější, ten je nutný ke spárování náramku.
    Případně zkuste náramek spárovat s jiným mobilním zařízením pro vyloučení chyby na straně vašeho telefonu Huawei y5.
    Také můžete provést tovární nastavení náramku. To provedete v aplikaci FitCloudPro (Já -> Správa zařízení -> Tovární nastavení).
    Pokud by i po těchto krocích problém s párováním přetrvával, omlouváme se ale bude nutná reklamace u prodejce. Zboží bude odesláno do servisního střediska, kde bude provedena diagnostika.
    V případě dalších dotazů opět rádi odpovíme. Pěkný den. Niceboy

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.