Nákupní rádce
poradna Niceboy X-fit ACTIVE
Uzavřené dotazy
Bohdana Piscová
1 odpověď
Nejde tlačítkem zapnout displej
18. listopadu 2019
Dobrý den, dnes jsem obdržel náramek Niceboy, Po vybalení a přečtení návodu jsem chtěl zapnout displej, bohužel žádná reakce, displej nejde zapnout. Přitom když dám na nabíjení, tak ukazuje plné nabití baterie. Dělám něk...
1 odpověď
Registrovaný uživatel
Niceboy x-fit watch 2 , Nefunkční měření všeho..
22. září 2023
Zdravím po vybalení produktu a stáhnutí příslušné aplikace a připojení aplikace stále nefunguje Měření kroku, Tlaku vlastně ničeho pouze prima zprávy a hovory.. Co stim. Děkuji
1 odpověď
Jirka
1 odpověď
Šárka Dvořáková
Aplikace FitcloudPro přestala správně fungovat
20. prosince 2021
Dobrý den, od poslední aktualizace nefunguje aplikace tak jak má, nelze již měřit tlak, tep, hladinu kyslíku, neměří se spánek. Hodinky už fungují jen jako obyčejný krokoměr. Podle mnoha recenzí na Googleplay se tento pr...
1 odpověď
Milan
Čtení zpráv
8. července 2021
Dobrý den,mám I-phone a nejdou mi zobrazit doručené zprávy. Přítelkyně má Android a té jdou přečíst. Můžete poradit ? Děkuji Milan
1 odpověď
Petra
Nejde otevřít aplikaci fitcloudpro
23. března 2021
Dobrý den, aplikace se bohužel neotevírá, 2 měsíce běžela bez problémů. Od dnešního dne nereaguje. Odinstalovala jsem ji a stáhla znovu, stále nereaguje. Děkuji
1 odpověď
Markéta Beránková
1 odpověď
Registrovaný uživatel
1 odpověď
GABRIELA
VZDÁLENOST HODINEK S MOBILEM
27. prosince 2020
DOBRÝ DEN, DOSTALA JSEM HODINKY S APLIKACÍ FITCLOUDPRO,ALE NEMOHU BÝT DÁL OD MOBILU NEŽ 0,5M. DÁ SE VZDALENOST NĚJAK ZMĚNIT? POTOM MI JSOU HODINKY K NIČEMU. DĚKUJI
1 odpověď
Michaela F
Nejde mi přepínat mezi funkcemi
26. prosince 2020
Dobrý den dnes jsem poprvé zapnula a spárovala mobil s hodinkami. Najednou mi nejde přepínat tlačítkem na hodinkách mezi jednotlivými funkcemi? Jak postupovat? Děkuji za odpověď
1 odpověď
Jiří Drlík
1 odpověď
Registrovaný uživatel
Přetržený řemínek
9. listopadu 2020
je možné prosím někde koupit? Bohužel, po půl roce se mi roztrhl. JInak jsem s výrobkem velice spokojený.
1 odpověď
Daniel Kohout
Min. obvod ruky
13. července 2020
Dobrý den , jaký je minimální obvod ruky? Hodí se i na dětskou ruku?
1 odpověď
Petr
Nejde parovani
18. srpna 2020
Dobrý den, náramek mi nejde sparovat s mobilem. Mobil mi naramek najde, ale nedokáže se s ním spojit. Má verze Androidu je spravna a aplikace zda se také funguje správně. Mám Huawei P8 lite
2 odpovědi
Petra Novotná
Počasí
11. června 2020
Dobrý den. Na internetu uvádite že náramek ukazuje i počasí. Ale v aplikaci tato možnost vůbec není. Stejně tak jako nastavení notifikace z aplikace Viber. Mohu poprosit o radu jak to nastavím. Moc děkuji
1 odpověď
Antonín Charvátek
Aplikace FitCloudPro nelze najít?
25. května 2020
Dobrý den, je možné, že aplikace FitCloudPro již není na GooglePlay? Při naskenování QR kódu mi vyskočilo položka nenalezena. Při ručním hledáním jsem našel aplikace FitCloud (bez toho Pro). A v této aplikace se mi nedař...
8 odpovědí
Nefunguje opětovné zapnutí náramku
8. dubna 2020
Dobrý den, první spuštění hodinek proběhlo v pořádku. Problém nastal až tehdy, kdy se mi hodinky vybily a dala jsem je nabít. Nyní jsou plně nabité a nejdou mi dlouhým stisknutím tlačítka opět zapnout. Poradíte mi, prosí...
1 odpověď