Poradna Niceboy X-fit ACTIVE
Autor: Markéta Beránková
|
Vloženo: 13.01.2021 000 17:41
|
Témata: Poradna Niceboy X-fit ACTIVE
Dobrý den. Náramek neukazuje ikonu Bluetooth a nejde ho ani spárovat s mobilem. Ani po řešetlákový nebo vypnuti, nenaskočí Bluetooth.
-
13. ledna 2021 -
Oficiální zástupce značky Niceboy
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy.
Náramek je nutné párovat skrze mobilní aplikaci FitcloudPro, jak je uvedeno v manuálu produktu na straně 3. zde:
https://niceboy.eu...
Pokud tento postup není úspěšný pro spárování náramku s mobilním telefonem, doporučujeme provést tovární nastavení náramku.
To provedete v aplikaci FitCloudPro (Já -> Správa zařízení -> Tovární nastavení). Věříme, že Vám tento postup bude nápomocný pro odstranění potíží.
V případě dalších dotazů opět rádi odpovíme. Pěkný den. Niceboy
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.