Poradna Niceboy X-fit ACTIVE

Autor: Markéta Beránková | Vloženo: 13.01.2021 000 17:41 | Témata: Poradna Niceboy X-fit ACTIVE

Markéta Beránková

Dobrý den. Náramek neukazuje ikonu Bluetooth a nejde ho ani spárovat s mobilem. Ani po řešetlákový nebo vypnuti, nenaskočí Bluetooth.

  • 13. ledna 2021 - Oficiální zástupce značky Niceboy

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy.
    Náramek je nutné párovat skrze mobilní aplikaci FitcloudPro, jak je uvedeno v manuálu produktu na straně 3. zde:
    https://niceboy.eu...
    Pokud tento postup není úspěšný pro spárování náramku s mobilním telefonem, doporučujeme provést tovární nastavení náramku.
    To provedete v aplikaci FitCloudPro (Já -> Správa zařízení -> Tovární nastavení). Věříme, že Vám tento postup bude nápomocný pro odstranění potíží.
    V případě dalších dotazů opět rádi odpovíme. Pěkný den. Niceboy

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.