Poradna Niceboy X-fit ACTIVE

Autor: Šárka Dvořáková | Vloženo: 20.12.2021 000 19:10 | Témata: Poradna Niceboy X-fit ACTIVE

Šárka Dvořáková

Aplikace FitcloudPro přestala správně fungovat

Dobrý den, od poslední aktualizace nefunguje aplikace tak jak má, nelze již měřit tlak, tep, hladinu kyslíku, neměří se spánek. Hodinky už fungují jen jako obyčejný krokoměr. Podle mnoha recenzí na Googleplay se tento problém týká více lidí, vývojáři však nereagují. Nepomohlo odinstalování a znovunainstalování aplikace, přepnutí hodinek do továrního nastavení...nic. Nevíte prosím někdo co s tím nebo zda se dá použít k hodinkám X-fit jiná aplikace, která by fungovala?
Děkuji.

  • 20. prosince 2021 - Oficiální zástupce značky Niceboy

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy. Vámi zmiňované komplikace nás velice mrzí. Zde doporučujeme reklamaci u prodejce. Hodinky budou odeslány do servisního střediska, kde bude provedena jejich diagnostika.
    V případě jakéhokoli dalšího dotazu opět rádi odpovíme. Hezký den přeje Tým Niceboy.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.