Nákupní rádce
poradna Niceboy X-fit GPS
Uzavřené dotazy
Tomáš
Neustále mazání krokoměru
2. února 2021
Dobrý den me chytré hodinky niceboy xfit coach GPS od Vánoc fungovali bezchybně.po nedávné aktualizaci aplikace fundo začali neustále mazat krokoměr i několikrát do hodiny.ostatni funkce dělají vše správně jen ten krokom...
1 odpověď
Zapnutí
21. června 2019
Dobrý den, náramek vůbec nejde zapnout, ani po vsunutí do USB portu se nic neděje, displej stále černý. Mám ještě počkat, až se třeba plně nabije?
1 odpověď
Registrovaný uživatel
Výběr aktivity
23. května 2019
Jaký má význam výběr aktivity ? Ikdyž na náramku vyberu aktivitu např. Jízda na kole(třeba hodinu, cca 20 km), po přenesení do telefonu se mi ukáže že jsem spálil třeba jen 80 kalorii a ušel 500 kroků.Není mi jasné, jak ...
1 odpověď
Velikost pro dítě?
15. května 2019
Dobrý den, je vhodný pro dítě, které má obvod zápěstí 14 cm? Nebude řemínek velký a tedy nepůjde zapnout?
1 odpověď
Aktualizace
23. dubna 2019
Mam verzi V008 a nabizi se aktualizace V010.Pri povoleni aktualizace se naramek neaktualizuje, jen se restartuje(vymazou se kroky a nastaveny cas).Co s tim? dekuji
1 odpověď
Markéta Wachtarczyková
Zaznamenání spánku přes den
21. ledna 2019
Dobrý den, zajímalo by mě, zda náramek dokáže rozpoznat a zaznamenat spánek přes den. Jak jsem se dočetla na internetu, některé náramky s tímto mají problém a vzhledem k tomu, že pracuji na noční směny, je pro mne tatoto...
1 odpověď
Jana Kolmanová
Nežádoucí vibrace hodinek v noci
6. října 2023
Během noci mi hodinky dvakrát zavibrovaly, displej se nerozsvítil a svítilo zelené snímací světlo. Probudilo mě to a opakovalo se to pak ještě dvakrát. Nemám nastavený žádný budík, ani upozornění na pohyb nebo pití. Co b...
1 odpověď
Jana
Odpojení
30. srpna 2023
Dobrý den, mám mobilní telefon Realme a hodinky asi rok a půl fungovali naprosto v pořádku ale nedávno se mi začali sami odpojovat od bluetooth. Vypla jsem optimalizaci, zamkla na pozadí, zkoušela sem vše resetovat, doko...
1 odpověď
Edvin Stierand
1 odpověď
Danka Bekesova
Mám FFit app a spolupracuje s hodinkami dobre. Ale...
21. října 2021
Všetky merania uskutoční, ale grafické zobrazenie pulzu ostáva prázdne.
1 odpověď
Josef Švarc
Aktualizace
16. října 2021
Dobrý den když hodinky zarují z aplikací tak se mi. A nich ukazuje aktualizace pořád a když aplikaci Fundo vymažu z telefonu tak to nedělá naskočí na displeji takoví mráček ze šipkou a procenta kde je problém díky
1 odpověď
Daniel Holý
Aktualizace firmware
16. července 2021
Nejde aktualizovat firmware aplikace napíše aktualizace selhala takže musím mít starou aktualizaci X fit coach gps
1 odpověď
Vaško Tomáš
Dobrý den hodinky mam asi tyden a nebyl s nimi dop...
14. července 2021
restart v hodinkach jsem zkousel ale opravdu to nebudu delat kazde rano
1 odpověď
Iveta Čížková
Nejde mi spárovat s mobilním telefonem android hon...
28. února 2021
stáhla jsem si doporučenou app Hi move, ale telefon náramek nenajde, ani když je plně nabitý, restartovaný, samozřejmě mám zapnuté bluetooth. Na náramku ikonka bluetooth není na displeji. Nemůže jít o poruchu, nebo jde n...
1 odpověď
Tomáš
Neustále mazání ušlich kroku
2. února 2021
Dobrý den mám xfit coach GPS a zničeho nic se mi před pár dny začali neustále mazat kroky v krokoměru a tudíž ani apka nezměřil ušlé km.smazal sem apku resetoval hodinky zkusil sem vše co šlo ale stále se kroky mažou.nev...
1 odpověď
Tomáš
1 odpověď
Martin Habrnal
Špatne udaje
17. ledna 2021
Dobrý den, běhám s kamarádem který má vyšší level hodinek a máme rozdílné hodnoty při stejném běhu. Myslím že ty moje měří špatně. Například rozdíl v kaloriích je diametrální, moje ukazují příliš moc. To stejné tepová fr...
1 odpověď
Ivana
Oprava času
15. ledna 2021
prosím jak opravit čas na hodinkách? zpozdily se za 14dní o dvě minuty :-(
1 odpověď