Nákupní rádce

poradna Niceboy X-Fitpolo

Uzavřené dotazy

Anonymní uživatel

Náramek niceboy xfit polo

8. dubna 2020

Dobrý den vcera mi přišel náramek niceboy xfit polo sthla jsem si aplikaci ukazuje jen kroky vůbec neměří tep ani neukazuje spánek. Co mám dělat ? Dekuji za odpověď


Anonymní uživatel

Náramek nevibruje.

27. ledna 2020

Dobrý den, náramek nevibruje. Zavibroval před prvním nabíjením, od té doby nic. Je třeba to někde nastavit?


Anonymní uživatel

Měření srdečního tepu

2. ledna 2020

Dobrý den, náramek mám od vánoc a jsem úplný začátečník. Dokázal by mi někdo poradit, jak nastavit měření srdečního tepu? Náramek mám na levé ruce kousek nad zápěstí dle návodu. Ale v aplikaci fitpolo a měření srdečního ...


Anonymní uživatel

Vibrují?

4. prosince 2019

Upozornění na hovor nebo zprávy je možné nastavit i vibracemi?


Anonymní uživatel

Jemná volajících

21. listopadu 2019

Zobrazují se jen čísla, a povolení na kontakty jak z telefonu tak z aplikace jsou povoleny... takže nevím kde je problém Díky


Anonymní uživatel

Jména volajicich

18. listopadu 2019

Dobrý den, hodinky mám propojené s telefonem, ale když mi někdo volá zobrazuje se na hodinách pouze číslo volajícího a ne jméno. Dá se nějak nastavit aby se zobrazovalo jméno? Děkuji :)


Anonymní uživatel

Je potřeba pro notifikace mít zapnutý Bluetooth na...

18. listopadu 2019

Je potřeba pro notifikace mít zapnutý Bluetooth na mobilu?


Anonymní uživatel

Jak nastavit náramek bez použití mobilní aplikace

21. října 2019

máme doma tlačítkové telefony a prosila bych návod jak nastavit aspon čas a datum na náramku


Anonymní uživatel

Restartování

8. října 2019

Dobrý den, nemohu/neumím/restartovat náramek. Děkuji za odpoved


Anonymní uživatel

Zelená kontrolka

6. září 2019

Dobrý den ,zájímá mě co to znamená kdž občas blikne zelená kontrolka,děkuji!


Anonymní uživatel

Pořád se odpojuje naramek

26. srpna 2019

Dobrý den.Naramek se po chvíli pořád odpojuje na Xiaomi 7.Musim vždy otevřít aplikací a pak se znovu synchronizuje a připojí.


Anonymní uživatel

CE 50 co to znamená

14. srpna 2019

Dobrý den, občas mi náramek na display napíše CE 50. Nikde jsem se nedočetla, co toto oznámení znamená? Děkuji za odpověď.


Anonymní uživatel

Problém so spárovaním s aplikáciou

15. července 2019

Dobrý deň, hodinky mám pol roka, doteraz všetko fungovalo a zrazu mi nefunguje pripojenie k aplikacii cez bluetooth (po spustení aplikácie vypíše "synchronizane úspešná" avšak nezobrazí mi moje dáta..) taktiež som si vši...


Anonymní uživatel

Dobrý den, jak velky ma náramek dosah bluethooth?

15. července 2019

Po 3m se ztrácí, musím znovu párovat/restartovat.. Děkuji za odpověď


Anonymní uživatel

Je nutné náramek párovat nebo bude počítat kroky i...

4. června 2019

chtěla bych se zeptat jestli bude náramek počítat kroky a třeba měřit vzdálenost i bez spárování, momentálně nemám chytrý telefon se kterým bych jej mohla spárovat


Anonymní uživatel

Spatne meri

28. května 2019

Dobry den, dostala jsem naramek na mereni kroku, ale meri hodne orientacne. napriklad kdyz se rano probudim mam uz nachozeno 50-100 kroku. Behem dne take meri spatne. bud zapomina nebo mi pocita vice kroku. Mam naramek v...


Anonymní uživatel

Měření srdečního tepu

27. března 2019

Dobrý den, pořídila jsem si tento náramek hlavně kvůli měření tepu při cvičení, protože jsem na něj četla skvělé recenze, jak je přesný. Nicméně jsem teď velmi zklamaná protože, když si chci změřit tep i jenom při chůzi...


Zobrazuji 21 - 40 ze 64 otázek 1 [ 2 ] 3 4