Nákupní rádce
poradna Niceboy X-Fitpolo
Uzavřené dotazy
Lumír Dvořák
1 odpověď
Lze náramek zpárovat s notebookem?
25. února 2019
Nemám chytrý telefon, ze náramek zpárovat s notebookem?
1 odpověď
Nefunguje mi to, od včerejška. Jak to?
19. února 2019
Dobrý den, chci se vás zeptat. Hodinky byly skvělé až doteď mám je asi měsíc a už mi nefunguje krokoměr, třeba udělám 2 kroky a mi se načte 40 kroků, v noci i když jsem v klidu se mi hodinky 20x zapnou. Nejdou ani hodiny...
1 odpověď
Aktualizácia náramku
15. února 2019
Ako spravím aktualizáciu náramku? V aplikácii takú možnosť nemám. Ďakujem
1 odpověď
Stále sa odpajaju od bt
12. února 2019
Dobrý deň mám mobil Huawei p smart 2019 a hodinky sa mi stále odpajaju od bt
1 odpověď
Lze vyměnit pasek ?
1. dubna 2019
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na to jestli lze vyměnit pásek protože jsem dostala na Vánoce hodinky s červeným páskem a hodně se mi zašpinil a nejde to ničím smýt tak se ptám jestli to nejde vyměnit nebo něčím vyčistit ?
2 odpovědi
1 odpověď
Nefunguje krokoměr
4. ledna 2019
Dobrý den, náramek od rána ukazuje stejný počet kroků ikdyž jsem byla na dlouhé procházce, stav se nezměnil.
1 odpověď
Kompatibilní s Huawei P8 lite
2. ledna 2019
Dobrý den. Jde spojit s huawei p8 lite a můžu si na displeji přečíst příchozí sms?
1 odpověď
Aktualizace
2. ledna 2019
Dobry nefunguje mi aktualitace naramku, kdyz dam aktualizovat tak se mi to nacte do 8% a pak mi to vyhodi chybu ze aktualizace selhala a nevim co stim diky za odpoved
1 odpověď
Dobrý den, po zapnutí hodinek se mi neukazuje znak...
2. ledna 2019
Po zapnutí se mi neukazuje znak bluetooth jak je to možné? Lze jej nějak zapnout nebo je to chybný výrobek? V návodu o zapnutí či vypnutí jsem nic nenašla. Děkuji
1 odpověď
1 odpověď
Lze ho rozbit ??
27. listopadu 2018
Dobrý den já hraji fotbal a bojím se že náramek rozbiji když na něj nějak blbě spadnu a on přestane fungovat
1 odpověď
1 odpověď
Bluetooth
21. listopadu 2018
Budou fungovat s telefonem , který má bluetooth 4.0 protože na hlavní stránce niceboy píšou že je jen 4.3+ ??
1 odpověď
1 odpověď
Čo tak negatív?
14. listopadu 2018
Odpovedáte len na pozitívne recenzie, ako pozerám... Čo tak varovať zákazníkov? Na moju ste neodpovedali...
1 odpověď
1 odpověď
Nefunguje režim spánku
1. listopadu 2018
Dobrý den, asi po 14 dnech užívání se mi přestal v aplikaci načítat režim spánku. Vše ostatní funguje ale režim spánku zůstal na jednom dni a dále se nenačítá i když se náramek synchronizuje. Zkoušela jsem odpojit od blu...
1 odpověď
Zobrazuji 41 - 60 ze 64 otázek « Předchozí 1 2 [ 3 ] 4 Další »