Nákupní rádce
poradna Xiaomi Mi Band
Uzavřené dotazy
PAVEL JECH
bez odpovědi
Dominika Pižlová
Dotazy
22. září 2020
Dobrý den, Měla jsem náramek spárovány s Mi Fit. Ale chtěla jsme zkusit nainstalovat češtinu, tak jen to spárovala s jinou aplikaci a nešlo to, tak jsem aplikaci odstranila.. Ale nemohu se zpět spárovat k Mi Fit.. Hodink...
bez odpovědi
Zdeněk
Tovarní reset
24. července 2020
Dobrý den náramek band5 se mi odpojil od telefonu a nejde znovu najít chtěl sem factory reset ale nemám menu v náramku jak ho mužu vyresetovat?
bez odpovědi
Jak resetovat xiaomi mi band 3?
14. března 2020
Náramek nám nešel spárovat s mobilem, na který se párovat měl. Zkusili jsme to na jiný mobil a tam se nám to podařilo. Když jsme ho chtěli ale znovu spárovat s původním mobilem, napsalo nám to, že máme náramek resetovat....
bez odpovědi
Reset MiBand4
12. února 2020
Dobrý den, prosím o radu. Mám nový telefon a nemůžu se spojit s náramkem. Telefon hlásí resetujte náramek. Ve starém telefonu jsem měla v nastaveném zobrazení na náramku zakázané mimo jiné i "more", tím pádem se nedostan...
bez odpovědi
bez odpovědi
bez odpovědi
Zaseknuty naramek
25. listopadu 2019
náramek ukazuje pouze 2 ikony - Pair first a ikonu Regulatory nic jineho tam nedostanu - poradte díky
bez odpovědi
Nejde mi propojit náramek
30. října 2019
Dobrý den mám náramek mi band 3 a nejde mi propojit s telefonem.Spárovaný ho asi mám ale na náramku se mi neustále ukazuje vyplé bloothot.Zkoušela jsem restartovat telefon už několikrát i vypnout a zapnout bloothot a poř...
bez odpovědi
Xiaomi mi band 3 se nezobrazuje jako dostupné zaří...
21. srpna 2019
S mým telefonem se náramek spárovat nedal a proto jsem použila jinou aplikaci, ale teď po dalším pokusu o spárování přes mi fit není náramek vidět ani přes bluetooth jako dostupné zařízení. CO MÁM DĚLAT. Ten caps lo...
bez odpovědi
Náramek Xiaomi Mi Band 3
20. června 2019
Dobrý den, omylem jsem asi odinstalovala náramek z telefonu. Lze se vrátit k původním údajům? Děkuji
bez odpovědi
Amazfit Cor vypínání aplikace Mi Fit
1. března 2019
V telefonu i v případě vypnutého bluetooth neustále dochází k automatickému spouštění aplikace, ta tak v podstatě nejde vypnout, a to jsem už zkoušel kdeco. Je nějaká možnost, jak aplikaci vypnout, respektive jí zabránit...
bez odpovědi
Factory reset
1. března 2019
Dobrý deň, používam náramok Xiaomi Mi Band 3 už 3 mesiace a zrazu sa mi na displeji náramku objavilo Factory reset, čo s tým mám urobiť? A druhá otázka keď mi niekto telefonuje nezobrazuje sa mi meno volajúceho neviem a...
bez odpovědi
Jak pripojiť my band
24. února 2019
Dobrý deň chcel by som sa opýtať rozbil sa mi displej na mobile a mám náramok mi band 3 najnovšia aktualizácia bola factory reset tak som náramo k odpojil a pripojil už do nového telefónu mi fit účet som si nezakladal no...
bez odpovědi
Hláška "Pair device first"
18. února 2019
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či ste sa stretli s touto hláškou "Pair device first". Náramok mi vypisuje túto hlášku a nedá sa mi spárovať s telefónom. Telefón mám Xiaomi MI A2. Doteraz nebol problém,spárovania prebiehali ...
bez odpovědi
Náramek mi band 3 se mi uplne vybil...od te doby n...
17. října 2018
Dobrý den, mám náramek xiaomi mi band 3 a uplne se mi vybil. Od te doby nejde nabit. Můžete mi poradit? dekuji
bez odpovědi
Měla bych dotaz jak se dají zapnout funkce
17. června 2018
Dobrý den chtěla bych se zeptat jak se dají zapnout funkce jako např:budík, zvoní telefonu atd.
bez odpovědi
Zobrazuji 21 - 40 ze 144 otázek « Předchozí 1 [ 2 ] 3 4 5 8... Další »