Nákupní rádce

poradna Xiaomi Mi Band

Uzavřené dotazy

Dominika Pižlová

Dominika Pižlová

Dotazy

22. září 2020

Dobrý den, Měla jsem náramek spárovány s Mi Fit. Ale chtěla jsme zkusit nainstalovat češtinu, tak jen to spárovala s jinou aplikaci a nešlo to, tak jsem aplikaci odstranila.. Ale nemohu se zpět spárovat k Mi Fit.. Hodink...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Zdeněk

Zdeněk

Tovarní reset

24. července 2020

Dobrý den náramek band5 se mi odpojil od telefonu a nejde znovu najít chtěl sem factory reset ale nemám menu v náramku jak ho mužu vyresetovat?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Jak restartovat naramek

17. dubna 2020

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Jak resetovat xiaomi mi band 3?

14. března 2020

Náramek nám nešel spárovat s mobilem, na který se párovat měl. Zkusili jsme to na jiný mobil a tam se nám to podařilo. Když jsme ho chtěli ale znovu spárovat s původním mobilem, napsalo nám to, že máme náramek resetovat....

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Reset MiBand4

12. února 2020

Dobrý den, prosím o radu. Mám nový telefon a nemůžu se spojit s náramkem. Telefon hlásí resetujte náramek. Ve starém telefonu jsem měla v nastaveném zobrazení na náramku zakázané mimo jiné i "more", tím pádem se nedostan...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Klekl telefon

4. prosince 2019

Jak odpojit Mi Band 3 když klekne telefon??

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Zaseknuty naramek

25. listopadu 2019

náramek ukazuje pouze 2 ikony - Pair first a ikonu Regulatory nic jineho tam nedostanu - poradte díky

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nejde mi propojit náramek

30. října 2019

Dobrý den mám náramek mi band 3 a nejde mi propojit s telefonem.Spárovaný ho asi mám ale na náramku se mi neustále ukazuje vyplé bloothot.Zkoušela jsem restartovat telefon už několikrát i vypnout a zapnout bloothot a poř...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Xiaomi mi band 3 se nezobrazuje jako dostupné zaří...

21. srpna 2019

S mým telefonem se náramek spárovat nedal a proto jsem použila jinou aplikaci, ale teď po dalším pokusu o spárování přes mi fit není náramek vidět ani přes bluetooth jako dostupné zařízení. CO MÁM DĚLAT. Ten caps lo...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Náramek Xiaomi Mi Band 3

20. června 2019

Dobrý den, omylem jsem asi odinstalovala náramek z telefonu. Lze se vrátit k původním údajům? Děkuji

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Amazfit Cor vypínání aplikace Mi Fit

1. března 2019

V telefonu i v případě vypnutého bluetooth neustále dochází k automatickému spouštění aplikace, ta tak v podstatě nejde vypnout, a to jsem už zkoušel kdeco. Je nějaká možnost, jak aplikaci vypnout, respektive jí zabránit...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Factory reset

1. března 2019

Dobrý deň, používam náramok Xiaomi Mi Band 3 už 3 mesiace a zrazu sa mi na displeji náramku objavilo Factory reset, čo s tým mám urobiť? A druhá otázka keď mi niekto telefonuje nezobrazuje sa mi meno volajúceho neviem a...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Jak pripojiť my band

24. února 2019

Dobrý deň chcel by som sa opýtať rozbil sa mi displej na mobile a mám náramok mi band 3 najnovšia aktualizácia bola factory reset tak som náramo k odpojil a pripojil už do nového telefónu mi fit účet som si nezakladal no...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Hláška "Pair device first"

18. února 2019

Dobrý deň, chcem sa opýtať, či ste sa stretli s touto hláškou "Pair device first". Náramok mi vypisuje túto hlášku a nedá sa mi spárovať s telefónom. Telefón mám Xiaomi MI A2. Doteraz nebol problém,spárovania prebiehali ...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Náramek mi band 3 se mi uplne vybil...od te doby n...

17. října 2018

Dobrý den, mám náramek xiaomi mi band 3 a uplne se mi vybil. Od te doby nejde nabit. Můžete mi poradit? dekuji

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Měla bych dotaz jak se dají zapnout funkce

17. června 2018

Dobrý den chtěla bych se zeptat jak se dají zapnout funkce jako např:budík, zvoní telefonu atd.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Zobrazuji 21 - 40 ze 144 otázek 1 [ 2 ] 3 4 5 8...