Nákupní rádce
poradna Xiaomi Mi Band
Uzavřené dotazy
Připojení nárámku vždy až po restartu telefonu
7. února 2018
Po odpojení náramku se sám znovu nepřipojí. Je nutný restart telefonu (android 4.4.4). Nová instalace aplikace nepomohla. Děkuji za odpověď.
bez odpovědi
bez odpovědi
Přesnost něření kroky : trasa
28. října 2017
Dobrý den, běhávám trasu, která při měření přes funkci aktivity při zaplé gps ukazuje 4,2km, avšak když se podívám na kroky tak to ukazuje vzdálenost např. 5800 kroků...tak čemu je tedy lépe věřit ? Vím, že při měření k...
bez odpovědi
Vibruje při přerušení Bluetooth signálu?
30. září 2017
Dobrý den, chtěl bych pořídit tento náramek, ale primárně potřebuji, aby vibroval, když se odpojí od telefonu (Když třeba telefon zapomenu). Má náramek tuto vlastnost? Předem děkuji. M.
bez odpovědi
MIban2 spárování
16. září 2017
Ahoj máte někdo zkušenost s odebráním náramku z z aplikace mifit .Mému synkovi se povedlo dát telfon do továrního nastavení ale neodpároval náramek v aplikaci a tímto je po novém načtení v nově nainstalované aplikaci mif...
bez odpovědi
JK
řešení párování
29. srpna 2017
http://xiaomimobile.cz/blog/resit-problem-parovanim-naramku-xiaomi-miband/
bez odpovědi
Synchronizace dat náramku s mobilem
15. srpna 2017
Dobrý den, občas se mi stává, že do poslední série, kde chodím každý den přes 10 k kroků se mi celý jeden den nezapočte a já musím sérii začít od znova. Někdy se mi nezesynchronizují data například jen o 1 000 kroků, jin...
bez odpovědi
Zuza Kejzlarová
Inteligentní odemknutí telefonu
25. července 2017
Nevíte někdo jak nastavit int. odemknutí u telefonu po přiblížení náramku? Mám Android 6.0.1
bez odpovědi
Nelze nabit
21. července 2017
Dobry den, pred par mesici jsem si koupila tento naramek, problem je ted kdy mi vydrz klesla na 13% a nelze nabit... Jak ho mohu nabit, s mobilem reaguje, rozsviti se pokud prijde sms nebo cokoliv se s mobilem deje, jen ...
bez odpovědi
Úplné vybití náramku
15. července 2017
Dobrý den, předvčerem se mi úplně vybil náramek a od té doby mi nejde zapnout. Na nabíječce byl skoro celý den. Jak ho mám zapnout?
bez odpovědi
Registrovaný uživatel
bez odpovědi
Stahování dat z hidinek
31. května 2017
Jsem důchodce,laik pokud jde o elektroniku. Zvládnu stahování dat? Jsou u hodinek potřebné přípojky ke stahování? Instalaci mi snad pomůže syn. Moc dík za odpověď. Milada
bez odpovědi
Jde to používat v práci?
20. května 2017
Dobrý den, pracuji na montážní lince a jsem zvědaví kolik tam naběhám kilometrů a kolik při tom spálím kalorií. Mohu konkrétně tento model používat během montáže a nebude to mít vliv na přesnost měření? Také ho chci použ...
bez odpovědi
bez odpovědi
Krokoměr nastavení
21. dubna 2017
Dobrý den ,lze nějak nastavit citlivost snímače? krokoměr ukazuje asi 10x více kroků porovnání s krokoměrem.Lze nějak resetovat? Děkuji za info .J.H.
bez odpovědi
Ako resetovat xiaomi mi band
23. března 2017
Dobrý deň.Priatelka mala prihlásený náramok xiaomi na nejakej neznámej aplikácií keďže má Nokiu a nedá sa jej stiahnuť originál aplikácia.ja som si jej náramok zobral stiahol originál aplikáciu skúsil spárovať ale nič ne...
bez odpovědi
Náramek bez stáleho pripojeni k mobilu
20. března 2017
Dobrý den, počítá tento náramek uběhnuté metry i bez stálého připojení k mobilu popřípadě existuje vůbec nějaký takový náramek??
bez odpovědi
Nefunkční display Mi Band
18. března 2017
Dobrý den, dnes jsem si nabíjela svůj mi band a po odpojení vůbec nereaguje, nezobrazí se ani čas, nesvítí ledky. Když ho připojím znovu do nabíječky nebo k notebooku, stále vibruje a ukazuje 100% nabití, nic víc. Po odp...
bez odpovědi
Zobrazuji 41 - 60 ze 144 otázek « Předchozí 1 2 [ 3 ] 4 5 8... Další »